10 NIETYPOWYCH SPOSOBÓW NA OTWARCIE BUTELKI WINA - z Rezim
182,003
Reddit
⚡️ Dzisiaj wraca do mnie Remek i razem pokażemy Wam 10 przedziwnych metod na otwarcie butelki z winem! Będzie ogień i to całkiem dosłownie 🔥

Tiktok:
🤡 www.tiktok.com/@gleencu?

Nasze instagramy:
👶 Glencu - instagram.com/jglenc
🤴 reZi - instagram.com/reZigiusz


⚡️ Po długich trudach udało się wyciągnąć Reziego i nagrać całkiem ciekawy materiał. Szykujcie się na ogień, płacz i zgrzytanie zębów 😬 Były już 10 nietypowych sposobów na otwarcie puszek z napojem, teraz z winem, co przygotować w kolejnym odcinku? Czas na otwarcie puszek? Albo przekonać Remka do nagrania kolejnego 24h 😈

Komentarze
  • Leonard Ptak
    Leonard Ptak

    Glencu ostrorznie

  • Dell Kuba
    Dell Kuba

    rezi

  • jakMdoK
    jakMdoK

    ale po co tą mordę drzesz ???

  • Kamill 96
    Kamill 96

    ja butem wiele win otworzylem . tylko trza zapitolic mocno

  • Kuba
    Kuba

    8:48 zabili greka :( mieczem

  • Marcela YT
    Marcela YT

    Już wiadomo czemu Glencu nigdy nie prowadzi bo jest wiecznie na bani 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Pawlo tv
    Pawlo tv

    Jakie bzdury z tym ogniem Co może zupa z samego dołu smakuje najlepiej 😂😂😂😂

  • Raper z pod dzielnicy
    Raper z pod dzielnicy

    Te ŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOO XD

  • Kuba Komorowski
    Kuba Komorowski

    Rezi to jednak dobry szef pozwala swoim pracownikom pić w pracy

  • Franciszek Gnyp
    Franciszek Gnyp

    Ile wy wydaliście na re wina?

  • Izi
    Izi

    jestem ciekawa kto pił te wina po odcinku xD

  • Fasolka
    Fasolka

    10 sposób i mój sposób to wcisnąć korek do srodka 🤷‍♀️

  • Ludius
    Ludius

    8:43

  • Konrad024
    Konrad024

    mrozi

  • 2peh
    2peh

    A co z kanałem fartuchy

  • pufpuf
    pufpuf

    Szczypce knipex, wkretak wery jak dobrze widziałem, szacun za sprzęt 😂

  • karina kilik
    karina kilik

    No Remek martwi się o glenca jak prawdziwy przyjaciel

  • RADZIK
    RADZIK

    Ale ty jestes cringem

  • Filip Średniawa
    Filip Średniawa

    A nie lepiej korkociągiem

  • xNahaiUx
    xNahaiUx

    Sami alkocholicy tutaj XD

  • Piotr Tuzikiewicz
    Piotr Tuzikiewicz

    uwielbiam cię

  • Bartoszewski
    Bartoszewski

    Rezi a co z kanałem fartuchy

  • Agata Drewniok
    Agata Drewniok

    Poczułam się trochę jakbym fartuchy oglądała☺

  • MidzGAL
    MidzGAL

    Francuzi 👁️💧👄💧👁️

  • Sebastian Panas
    Sebastian Panas

    Wiecie że mogliście po prostu nowy korek wsadzić ? .... tyle win butelek poszło... czy wy to wypiliście?

  • wojtek tomato
    wojtek tomato

    1.51 ewakułacja miasta terroryści zaatakowali

  • Krvawuś
    Krvawuś

    kto pózniej pił te wina???

  • Goral
    Goral

    Że tak się w tych czasach zaczyna na yt to jest jakiś nieśmieszny żart

  • Kinia09
    Kinia09

    23:37 Zaiebisty odcinek więcej takich ciekawe fainie się ogloda 👍🤔😉🤗🤬😯

  • peachy cloud
    peachy cloud

    Remek wsm to taka matka wszystkich w grupie pewnie XD

  • peachy cloud
    peachy cloud

    jeju jakie to urocze że Rezi się tak troszczy :c

  • Cynamon
    Cynamon

    A akurat mam problem z otwarciem wina :))

  • Ewelina Cichocka
    Ewelina Cichocka

    Kocham Twój vibe 😂

  • Magdalena Wielczyk
    Magdalena Wielczyk

    Jaki Geralt on ma białe włosy

  • Maciej KRK
    Maciej KRK

    5:52 w kierunku oczu do dupy kocham

  • KozaGamer
    KozaGamer

    Nie ma to jak picie alkoholu w pracy i zarabianie na tym

  • Grzejnik_
    Grzejnik_

    Pov: dalej czekasz aż klej na korku od wina wyschnie

  • Mateusz Smoczyński Music
    Mateusz Smoczyński Music

    8:56 nie ma głowy do wina xD

  • Pan Śmietana
    Pan Śmietana

    Ja z odcinka od reziego

  • zenek martyniuk
    zenek martyniuk

    Wino trzeba dac do buta I dac menelowi

  • Patryk Woźniak
    Patryk Woźniak

    5:13 Triggered_Glencu.exe

  • Amper 633
    Amper 633

    kiedyś otworzyłem podobnym sposobem jak z tą śrubą i kombinerkami:) szklana pokrywka garnka/patelni ma na środku przykręcaną rączkę. Odkręć Rączkę i nie ruszając śruby w to miejsce wkręć korek od wina. Butelkę postaw na podłodze , złap ją między stopami a pokrywkę wraz z korkiem unieś do góry.

  • Michał Sawicki
    Michał Sawicki

    5:56 mam takie same 1 do 1

  • OFF-ROAD limit
    OFF-ROAD limit

    Szybko Reziego nie ma

  • QRwin #
    QRwin #

    Pffff amatorzy.... Wystarczy patyk i wciśnięcie korka do środka

  • Mask
    Mask

    Kubusiu a mosz tam ciepło z Remikiem

  • jvble
    jvble

    Gdyby wam sie miało zmarnowac to wino to wiecie do kogo sie odezwac…

  • Ja CoB
    Ja CoB

    8:50 za 20 orenów mu miecza się wyciągać nie opłaca

  • MiszczuX
    MiszczuX

    Ale musieli wydać kasy na te wina

  • Bartłomiej Suw
    Bartłomiej Suw

    Pomysł na odcinek: limbo

  • Klara Tyszkiewicz
    Klara Tyszkiewicz

    Rezi i Glencu bawi i uczy xd

  • FreaksOfMinecraft
    FreaksOfMinecraft

    Chciałabym was zobaczyć w grze The Isle :) ❤️

  • Mirela Sobańska
    Mirela Sobańska

    Sposób z butem Najlepszy i sprawdzony przez nas xD

  • Julia Szuflińska
    Julia Szuflińska

    A gdzie było wbicie korka szpilką(butem) do środka🤔🤔😂

  • Pricket
    Pricket

    1:39 xDDDDD

  • tymru
    tymru

    Jeden miecz na potwory a drugi na wino 9:00

  • TheFidziu
    TheFidziu

    Przy wszystkich metodach z uderzaniem but i butelką o butelkę trzeba pierw delikatnie wcisnąć korek żeby się ruszył... I potem uderzać, działa sprawdzone

  • wilw
    wilw

    Gratuluję 50 k subów🥳

  • reZigiusz
    reZigiusz

    Rezi w roli zatroskanej matki oraz Glencu, syn marnotrawny ! Testują otwieranie win różnymi sposobami! (Zobacz zdjęcia)

    • Ewelina Michta
      Ewelina Michta

      hei

    • Ewelina Michta
      Ewelina Michta

      Bdb

    • Kryminalny
      Kryminalny

      Polecam spróbować

    • Kryminalny
      Kryminalny

      W Ogólnie na otwieranie wina wkrętem jest patent mój tata wręcił wkręta ręką i wyciągnął ręką bez kombinierek

  • Paulina Ś
    Paulina Ś

    na poprawę humoru Glencu i Rezi polecają się na przyszłość ... uśmiałam się jak nigdy ... asy jakich mało :)

  • Pjoter
    Pjoter

    Teraz sposoby na otwarcie piwa

  • Rashford10
    Rashford10

    1:40 pov:kiedy próbujesz zajebistym tik tokerem a ci się nie udaje

  • iWoyteq
    iWoyteq

    3:00 wzrok seryjnego mordercy :D

  • Szafram Szafram
    Szafram Szafram

    srobokret nlotek i do srodka

  • Patryk Pasieka
    Patryk Pasieka

    fajnie użyliście mojego prezentu kto by pomyślał otwierać mieczem jak chcecie to wykuje wam szable pruską XD

  • Tomasz Nowicki
    Tomasz Nowicki

    Dla statystyk

  • iWoyteq
    iWoyteq

    3:39 - ten uśmiech :D :D :D :D

  • Ksybo.
    Ksybo.

    3:24 czy on powiedział kleszcze? KOMBINERKI

  • owcza7rek
    owcza7rek

    Pomysł podrywam remka na różne sposoby xd

  • Maks kachelski
    Maks kachelski

    ale oni sie najebią po tym odcinku xd

  • Irracjonalny
    Irracjonalny

    ej ale pomysł z łyżeczką był dobrym pomysłem

  • SeruŚ
    SeruŚ

    się tam nie upijcie tym winem xd

  • Wojciech Roszczak
    Wojciech Roszczak

    Pozdro glencu rezi fajny film

  • Kika
    Kika

    Uderzanie o ścianę działa! Potwierdzone 😅 O drzewo w parku też 😎

  • Edyta Szmołda
    Edyta Szmołda

    4:52

  • Gabryś Pajęcki
    Gabryś Pajęcki

    Rezi kiedy fartuchy z Agatą????

  • Ania tchórzofretka 💚
    Ania tchórzofretka 💚

    mój tata wołajacy mnie albo brata :8:32-8:40

  • Ania tchórzofretka 💚
    Ania tchórzofretka 💚

    Bo rzetelność to główna Domena tego naukowego programu ~kanał glencu 2021~

  • Milox ax
    Milox ax

    2:50 nie dziura tylko otwór

  • Ania tchórzofretka 💚
    Ania tchórzofretka 💚

    ej fajnie remigiusz matka a agatka ojciec ... bylo by dosyć ciekawie

  • Bartek
    Bartek

    Tytuł brzmi zajebiście XDD Edit: ale film jednak do dupy...

  • Ania tchórzofretka 💚
    Ania tchórzofretka 💚

    mogłeś friza i remika zaprosić to by było kombo

  • Ania tchórzofretka 💚
    Ania tchórzofretka 💚

    remek i agatka to jest zagadka

  • Maria Papała
    Maria Papała

    8:11 mój tata tak otworzył xddd

  • Anna Marcol
    Anna Marcol

    Mogę pomóc z piciem tego wszystkiego? xDD

  • Tymon Filip
    Tymon Filip

    Elo Glencu dawaj więcej odcinków rocznie pozdrów cała EKIPE Thunder ⚡️ życzę miłego dnia ☀️☀️☀️

  • Rudolf
    Rudolf

    a propo kanał fartuchy jest martwy ;-;

  • Nikt kc
    Nikt kc

    Remek na odcinku u Glenca niezwykła przemiana w troskliwą mamę❤️❤️❤️😘

  • sivy 25
    sivy 25

    fartuchy

  • Maja Matuszczyk
    Maja Matuszczyk

    Nie mogę z tych odcinków, nie umiem powstrzymać się od śmiechu xddd

  • Kaczy Gaj
    Kaczy Gaj

    Oplułam się kawą, odłożyłam telefon by się wytrzeć i słyszę "moja skóra pod pachami jest miękka i delikatna..." Myślę sobie Glencu się upił 😆 reklama😭

  • ?Ranpu¿
    ?Ranpu¿

    Miałam reziego reklame na początu tą z inposta

  • Moilyn
    Moilyn

    Jestem abstynentką i do niczego mi te hacki potrzebne, ale dla tego humoru zawsze obejrzę XD Miłego oglądania wszystkim 💖

  • Mateusz Wo
    Mateusz Wo

    Filmy fajne ale te momenty jak jest głośniej zaczynają mnie mega wkurzać

  • Bartek Skil
    Bartek Skil

    to się leczy

  • xNaeri
    xNaeri

    Ja z przyjaciółmi na wycieczce do grecji ze szkoły to wieszakiem na ubrania otwieraliśmy wino. To co na ryrke się wiesza było metalowe

  • iWoyteq
    iWoyteq

    Glencu i to poczucie humoru. I czas po pracy robi się lepszy :D :D :D :D Zwłaszcza na sposobie ze śrubokrętem, kleszczami i wkrętem. Tak ci to naturalnie wychodzi że szok. Trzymaj ten poziom.

  • Bea. Triss
    Bea. Triss

    Sposób na laczka zawsze działa 😎 nie wiem czemu jam nie wyszło 🤣🤔

  • jednorożec 01
    jednorożec 01

    Chyba najbardziej czekam na twoje i Marka filmy na yt no i Remka też

  • Sqyrum Gamer
    Sqyrum Gamer

    ale dziś picie bedzie xd