Ciumkaj loczki: TRUDNE SPRAWY 64
704,223
Reddit
to 12 lat różnicy!!!

INSTAGRAM: instagram.com/naruciak/

♦ Kontakt:
|► Mail: naruciakbiznes@gmail.com
|► Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

Komentarze
  • Pascal Skrzypek
    Pascal Skrzypek

    Tylko ja chciałbym zobaczyć Adama na fame MMA z Karolem? Takie: Naruciak .vs.Karolek

  • AntG83
    AntG83

    prawie nigdy nie komentuję, ale... To naprawdę najgorszy "paradokument" jaki widziałam. Dziękuję za ten odcinek, zrobił mi dzień XD XD XD

  • vSend-Me-Angel-
    vSend-Me-Angel-

    Cringeee

  • MATEOQWE1
    MATEOQWE1

    Który to jest numer odcinka Trudnych Spraw w oryginale ? chętnie obejrzę cały.

  • Jpp
    Jpp

    O

  • Tomasz Brodnicki
    Tomasz Brodnicki

    Kto wie dlaczego policjant nie może się związać z kimś na odległość

  • Martulix
    Martulix

    Nowa? NiE , wYpRaNa W pErWoLu✨

  • Tymon W
    Tymon W

    Adam wiesz no ja nie chce nic mówić ale branie dziewczyny na randkę do AKWARIUM nie jest zbyt bezpieczne , jakby można się utopić jak się zmieścisz. A co jeśli ona ma klaustrofobie ??

  • Jan Kowalski
    Jan Kowalski

    Tomasz założył spodenki córki ? :D

  • Wiktor Korczyński
    Wiktor Korczyński

    To powinno się nazywać inny wymiar.

  • Mirosław Formicki
    Mirosław Formicki

    Ten człowiek tylko narazie zaraża wielkim krindżem xdd

  • Spocone Zwierzaczki
    Spocone Zwierzaczki

    ten robert to taki pick me girl w męskiej wersji

  • Marian Badyla
    Marian Badyla

    daj se spokój idź do szkoły

  • Mar P
    Mar P

    Małolaty to są idiotki ...idzie z gościem 30 lat ponad starszym do kina a później dziwi się że gościu ją nachodzi ...małolaty włączcie myślenie bo o rozum to za późno :)

  • Wac SkateFamily
    Wac SkateFamily

    ta jego matka jest przyjebana jak jej syn jabko nie pada daleko od jabloni czy jakos tak

  • Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

    przecież ona nawet ładna nie jest

  • Zaasadd
    Zaasadd

    Kur*a po co ja to oglądam xd

  • shio zz
    shio zz

    Ciumkaj lckk: stack

  • Arianator Cookie
    Arianator Cookie

    Moja mama ma na imię Beata 😒 😪

  • Gitka
    Gitka

    Piła to moje miasto rodzinne i wszytsko z tego paradokumentu to prawdziwe życie w pile XD

  • Nikolka O. 6a
    Nikolka O. 6a

    mocne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Paweł Urbaniak
    Paweł Urbaniak

    Wyszedlem z tąd w połowie xD

  • ogladacz r.t.
    ogladacz r.t.

    jaki debil dalej to ogląda?

  • Klaudia Jurzyk
    Klaudia Jurzyk

    "nie wyglądam jak ojciec" no nie, bardziej jak dziadek

  • Milenka N
    Milenka N

    zNaLaZłA pOkÓj kTóRy wYnAjMuJe oD eWy sRaCz

  • Kroję Warzywa
    Kroję Warzywa

    24:35 to moment, o który nikt nie prosił, a prawie wszyscy podświadomie chcieli

  • RADIATOR
    RADIATOR

    Ja nie mogę isamu ma kukulele creangu a naruciak ma nwm co to zapomniałem ale też creange

  • Mikołaj Syrewicz
    Mikołaj Syrewicz

    A na studiach to nie jest tak że kolokwium jest pod koniec czerwca w praktyki musisz wykonać w lipcu, sierpniu, wrześniu

  • Piotr Magiera
    Piotr Magiera

    Śmieszki heheszki ale ta ewa tracz wygląda jak Patrycja z teamu x2

  • SebaFa 09
    SebaFa 09

    XD

  • Bunio !
    Bunio !

    12:15 Ona spala nie tylko w ubraniu, ale tez w butach i skarpetach XD (chyba się bala ze zobaczy nie tylko ja w bieliźnie, ale nawet jej st00pki ! :o) Albo wyszła na bosaka zapominając butów, jedno z tych XD

  • Bunio !
    Bunio !

    uwielbiam ekspresję tego aktora, naprawdę jest cudowny, jeden z lepszych, a wykreowana przez niego postać, jej styl mowy i wygląd to coś niesamowitego, poziom Hollywood, on jest taki zły ze aż cudowny

  • Bunio !
    Bunio !

    7:10 ja kiedyś na pierwszej randce w kinie mialem walonego konia przez laske :D (ale mieszkam 50km od kina więc jadąc i wracając można się poznać, także nie ma co gadać, 'nieznajomemu' konia nie walnęła, w półgodziny drogi można się poznać :D)

  • Bunio !
    Bunio !

    Ten gość jest świetnym aktorem, naprawdę... Hollywoodzccy aktorzy nie potrafiliby zagrać tak zlej postaci XD ''coś ty zrobiła ! to filiżanka porcelana mojej babci' było takie pocieszne, nie mogłem wytrzymać ze śmiechu, albo przy tym jego proszeniu i wgl, no po prostu swietnie wykreowana postać przez gościa, dokonał niemożliwego

  • Saya NX
    Saya NX

    Pov: Kiedy przed filmem ci wyskakuje reklama leku na opanowanie psyhy😂

  • OLIX
    OLIX

    24:35 dedlem po prostu złoto kocham cie adam

  • Grzegorz Floryda
    Grzegorz Floryda

    Vysotzky

  • stary pijany
    stary pijany

    Xddd syn się w niej Zakochał xdddd podcluchiwacz xddd

  • inka
    inka

    jestem w polowie filmu ale nadal nic nie zrozumialam CSHSHSHHHS

  • 💜🤍kpopiara🤍💜
    💜🤍kpopiara🤍💜

    lol mieszkam w szczebrzeszynie

  • Dobra Mobra
    Dobra Mobra

    Siedź podczas komentowania

  • vazeinn
    vazeinn

    skręca mnie aż od tego paradokumentu...

  • skromex
    skromex

    Czemu ona spała w makijażu😳???

  • Olga Demkiw
    Olga Demkiw

    lakarnum >>>> naruciak

  • Agata Trawińska
    Agata Trawińska

    23:22 robert w memie z rowerkiem

  • _Yuk00_
    _Yuk00_

    ta baba nie. ale cyce to ma w sumie sztos

  • sl0dkipies
    sl0dkipies

    Co jak co, ale bardzo ladna kobieta

  • ZEDE
    ZEDE

    Kekw jestem 8km od piły

  • Zumi YT
    Zumi YT

    mogę sie flexować bo paradokument kręcili w moim mieście

  • Karoline Demon
    Karoline Demon

    Syn psychomadki, dziad i przyszly policjant Zalamanie

  • Forsaken
    Forsaken

    kuźfa.... nooooo!! normalni faceci robią filmy o autach(motoryzacji) , o wojnach,o kosmosie,o podróżach,o gów.ie, o krzakach ,o gów.ie w krzakach ....a l e nie o o o czymś takim -- tym zajmują sie babeczki albo ci.ty.....

  • ᗩᗯᑭ
    ᗩᗯᑭ

    Czy tylko mi przypomina głos Rafała trochę do głosu marka kruszwila ?😒

  • Smietek YT
    Smietek YT

    Obejrzyny stan tego

  • boras66689
    boras66689

    Zaje...diste :)

  • F.R Mad Fut football
    F.R Mad Fut football

    Najgorszy odcinek jaki widziałem aż mi się żygać chce...albo po żelkach nwm😂

  • Nadia Plutowska
    Nadia Plutowska

    Ten Rafał ma głos jak Kruszwil

  • Nati Luc
    Nati Luc

    Przy paradokumentach woda, się przyda, ale przez ó

  • Biotopek
    Biotopek

    6:32 ja tyle razy se wyrywałem że jestem uodporniony na ból od wyrywania więc muszę inne metody stosować najskuteczniejsza jest z okiem

  • Maciek games
    Maciek games

    Zboczeniec Robert

  • KEVIN SENNA 331
    KEVIN SENNA 331

    TRAGEDIA DRAMAT PROWAKACJA😛

  • KEVIN SENNA 331
    KEVIN SENNA 331

    JAKA SIARA DRAMAT MAMI SYNEK ZA 50JEWRO

  • KEVIN SENNA 331
    KEVIN SENNA 331

    PSYCHOPATA OSACZA DZIEWCZYNE

  • KEVIN SENNA 331
    KEVIN SENNA 331

    BEDZIE DRAMAT W KILKU AKTACH😛

  • KEVIN SENNA 331
    KEVIN SENNA 331

    NIE TO TA OSOBA WINNA JEST TEMU NIE TE OSOBY😛

  • 95Bartosz
    95Bartosz

    Stary zboczony cap, szpiegujący nerd i chłopak z przystanku chcący zostać policjantem. Reżyser przegiął, jakby ta biedna dziewczyna nie mogła poznać normalnego faceta. 🤣

  • Meritis 2002
    Meritis 2002

    Jezu ADAM ja mam nadzieję, że masz głowę całą, bo w moim przypadku oglądanie takich trudnych spraw kończy się obitym czołem o blat

  • Świat czołgów
    Świat czołgów

    to powinno być na ratunek 112

  • No Ciebie coś chyba boli
    No Ciebie coś chyba boli

    Ta Beata mi z jednej strony przypomina Hannahxxrose

  • spocony maciuś2014
    spocony maciuś2014

    daj mi pieniadze

  • Sabina Krawiec
    Sabina Krawiec

    Kurde tak dawno nie oglądałam ciumkaj loczki i takie wspomnienia mi wróciły jak zajebiście że chociaż Naruciak się nie zmienia

  • Laura Live
    Laura Live

    Ten Adam w okularach ma podobny głos do kruszwila

  • Liv Steelbank
    Liv Steelbank

    Chłopak: Hej pójdziesz ze mną do AKWARIUM?

  • Patrycja Długosz
    Patrycja Długosz

    da mi ktoś link do tego odcinka XD

  • Em Maddie
    Em Maddie

    Borówciak, co ty pier**lisz z tymi policjantami… moje dwie znajome są z policjantami i są na prawdę kozak chłopami, ż kolei ja jestem od dłuższego czasu ze strażakiem i jakoś jeszcze nie wpadł na pomysł żeby mnie podpalić 🤣 takie głupie przeświadczenie ze bycie z policjantem/strażakiem/wojskowym to gwarantowana przemoc domowa, alkoholizm i znęcanie, no kur 🤪

  • michał Miszkiewicz
    michał Miszkiewicz

    ten odcinek to największy cringe świata

  • _nani_ chan
    _nani_ chan

    Ten kto lubi odc ponad 30min+ Tutaj 👇🏼

  • I am Adam Małysz
    I am Adam Małysz

    №?

  • Ania Slupek
    Ania Slupek

    Ładnie. Gwiżdzes

  • Mariola Faryna
    Mariola Faryna

    To jest bardzo dobra komedia🤣🤣🤣🤣🤣

  • Lidia Michalak
    Lidia Michalak

    Przy trudnych sprawach to przyda się woda ale przez ó

  • Anna Engerer
    Anna Engerer

    Ale ten Robert fatalnie gra, naciągane.

  • Bambus 8873
    Bambus 8873

    Jagby Adam skończył zdanie w 2:40 Minucie to filmik by miał 32.05 Minut a nie 23.04

  • Ola Ok
    Ola Ok

    chlop z nowymi butami ma glos kruszwila, czy tylko mi sie tak wydaje?

  • NITOPOLA_YT
    NITOPOLA_YT

    czy boruciak to naruciak

  • Black Heart
    Black Heart

    Czy tylko ja zauważyłam że prawie cały czas ma tą samą koszulę?

    • Black Heart
      Black Heart

      Beata

  • Martyna K
    Martyna K

    Ja cały czas czekałam jak ten popychacz powie Beacie że ja kocha i pocałuje serio

  • Łukasz Borcz
    Łukasz Borcz

    Ciekawe jak ten koleś będzie darł jape jak wdepnie w gówno tymi nowymi butami;p

  • RiDeR882
    RiDeR882

    Naruciak który to numer odcinka? Bo bym sobie obejrzał tak cały i się pośmiał :D

  • pieśia
    pieśia

    Ja? Ja mam ci oddać 60zł chyba żarty 😂 ja ci mogę oddać 1000 zł

  • Nexor ktoś
    Nexor ktoś

    0:50 towarzyszu

  • Carpathianna89
    Carpathianna89

    ja pierdole......

  • sara piróg
    sara piróg

    Ten odcinek jest straszny od tej pory będę wierzyć w to co mówisz na początku odcinków

  • X GAMING . pl
    X GAMING . pl

    Naruciak kiedy nagrywasz paradokument

  • Anna Jurewicz
    Anna Jurewicz

    Adam: to jest najgorszy odcinek Ja: ten odcinek wyglada jak moje życie

  • Charlotte
    Charlotte

    Uwielbiam oglądać Twoje odcinki i te chore historię w paradokumentach 🙈😂

  • Anna Kutyła
    Anna Kutyła

    Ewa Tracz od tyłu awe czart

  • Qwerty
    Qwerty

    Pi​​​erwsze 50​​0 os​​ób które d​​adzą m​​i su​​ba dos​​​taną pro​​​mo z któ​​​rego przy​​​jdzie i​​m po​​​nad 30​​​0 su​​​bów w ki​​​lka god​​​zin!

  • KawaZrana
    KawaZrana

    Jak ma 18 to może nawet z 90 latkiem. Wolność wyboru zobowiązuje.